semla??

Det första man ser då man kommer in på bloggen är en stor fastlagssemla, och jag måste erkänna att jag blev otroligt sugen. Så dagens mission e att söka fram en semla. Hmm, undrar om dom har dom på cafeen ennu? Såg iaf int nåra semlor i förrgår. Så kanske jag måste laga själv då.
Fast jyst nu e jag otroligt mätt, har ätit goda smörgåsar med ägg. Och melon. mums!

Tror ni jag lyckas hitta en semla idag? hmm



Igår bestämde jag mig för att börja spela gitarr. Så jag tog upp ackorden till Känn ingen sorg för mig göteborg. Men den va rätt svår å spela. Kom fram till att jag borde klippa naglarna förrän ja börjar spela, men det hade jag ingen lust med så tyvärr. Fick också lite lust att åka ti Göteborg faktist. Fast jag har lovat Aaron att vi ska åka till Sthlm och Göteborg i sommar! De ska bli väldigt roligt.

Haha, J försöker locka hit fåglar till vår balkong så att kissen ska ha nå att se på. Lyckas säkert bra!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0