a woman's right to shoes

Fick mina fina bianco sandaler idag. Dom var lite stora men va gör nu de. Fina som tusan e dom iaf.



Vår käre granne har fest igen hör jag. Roligt. Vem festar söndag kvällar ? Nog för att de e fest där hela tiden. Spelar ingen roll om de e mitt på dagen på måndag eller fredag kväll. Hoppas dom håller sig lite tysta iaf för Aaron har jyst somnat å han har sovit jätte dåligt idag å förra natten. Tror vi sov ungefär 3 timmar på hela natten. Surt, men så ska de va ibland..

Så nu e man 20 år då. Ganska mycke som man hunnit med domhär 20 åren. Jag har blivit färdig kosmetolog, köpt lägenhet, förlovat mig, fått barn .. Vad ska man göra resten av livet liksom :P Haha, nog finns de väll alltid nå å göra. Jag ska ju busa med A såklart. Han e nog en liten guldklimp han. Sötast i världen.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Grattis till de 20! Och grattis till Aarons 4 veckor, otroligt hur snabbt tiden går. Sandalerna var ju bara för fiiiina!

2009-03-22 @ 20:00:15
URL: http://finaballerina.blogspot.com
Postat av: Miia

Onnea paljon peipe! <3 Käy laittaan heippalappu naapureille postikuusta. :P

2009-03-22 @ 22:02:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0