baby mode

Titta vilken underbar babyhalare som jag hittade i nyaste ELLE. Denhär sku ju Aaron se helt ursöt ut i. Tyvärr kostar den 180 e så jag tror vi avstår. Men drömma kan man alltid..


Finns massor med supersidor fulla med babymode, de e ju så mycke roligare att söka kläder till A än till mej. Allt e så sött å smått. Hitta världens gulligaste body på childrenssalon . Kanske jag får nån annan å beställa nå så kan man ju dela på frakten för annars tror ja de e ganska dyrt.


Förrästen så e J nu officiellt pappa till Aaron. Så nu kan ingen annan man komma å säga att han e pappa.
Nu tror jag lillen vakna, det låter som det... tjoohej

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Ååååh vilken fin halare! 180 euro är väl lite i överkant dock...

2009-03-16 @ 16:19:55
URL: http://finaballerina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0