baby shower

Inatt fick vi verkligen sova ut ordentligt å de va skönt så hadd vi lite krafter för kalasande idag. Mig firade jag å J me goda smörgåsar på balkongen i solen. Min present av J har jag inte fått ennu för den kommer med posten så den e lite sen men världens bästa (har valt ut den själv).
Å så var vi till Annami och Patriks för att fira att Ida ska bli mamma.
De var väldigt mysigt, Aaron va lite tröttis så han sov mest. Eller försökte iaf mendå de va så mycke ljud så de gick int riktigt bra. Men de va en fin fest å de blir spännande nu å få se när lilla Mirjam kommer å hur hon ser ut. Aarons lilla kusin.
Aarons mommo e i hesa nu, å hon sku köpa hem ett par helt underbara sandaler åt mig från bianco. Jess, synd bara att de måst vara ganska varmt förrän jag kan använda dem..

Såhär såg Aaron ut under nästan hela kalaset.



 



Aarons kusin Elsa tyckte nog att de va ganska kul med lite party.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0