jag vet

Att jag egentligen borde ligga i sängen nu å sova när gullepyret sover men jag vill ju också göra andra saker än mata, byta blöja å sova. Å inatt har vi faktist sovi helt bra enda till klockan 7. Senn ville Aaron inte sova mera, men man vet inte riktit va han vill. Han ville int ha mat å int byta blöja. Å han e ju så liten så de enda man kan göra e att ha honom i famnen å sjunga å sånt. Men de tycker han att e lite trist. Så enligt honom hade vi nog en väldigt trist morgon enda tills han somna igen typ 11.

De bästa med att jag har vari så upptagen nu ett tag är att det kommit in två nya avsnitt av The City. Så nu ska ja sätt mig bekvämt, äta en god kycklingsemla som As mommo kom med å se på dom. Eller först ska jag nog hänga upp tvätten, men efter det. Oj va sköönt!

Kommentarer
Postat av: Malin

Ville gratulera er till er fina lilla pojke! :) (Har spenderat sportlovet i Stockholm utan dator så jag är aningen försenad med gratulationerna) Men hoppas allt är väl med er å ta hand om varandra :)

2009-03-03 @ 16:32:04
URL: http://www.bloggen.fi/Maliin/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0