tisdag

Denhär dagen har varit en väldigt lång dag känns de som. Steg upp 7 me Aaron å så blev de mat å så fo han ut på balkongen å sova. De va ju så fint hela för middagen me den varma solen å vi va senn senare ut på en skön promenad å pappa var också med. Så träffa vi mommo som köpte ett babylarm åt oss (tack!) å så var vi ti LBB å köpte hem fika som vi fikade här hemma. Så fick vi besök av Js mommo å moffa å senn senare av A,P och lilla E. En skön tupplur här hemma i sängen har jag å A också hunnit med, de var såååååå skönt att få sova en stund på dagen.
Så dagen ha vari super, å den kommer bli ännu bättre för A är badad å ligger å sover skönt i vaggan. Å snart börjar House, undrar om de finns nå gott å gnaga på i skåpet ;).

Igår såg vi på en ganska rolig film Baby Mama. Den var kulig för den handla mest om bäbisar. Jag tycker om filmer som är glada å ganska romantiska å slutar lyckligt. Å det gjorde dendär.


Kommentarer
Postat av: C

Den där filmen e jätterolig :D Hoppas att jag inte väckte er ur er sköna sömn med mitt samtal? :)

2009-03-17 @ 21:01:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0