why?

Tisdag har alltid varit min tv dag för då brukar jag se på typ friends, simpsons, lipstickjungle och house. Men nu har tydligen lipstick jungle slutat. Så typiskt, jag som faktist tyckte att de va helt bra.
Nå, de kommer ju House iaf. Å så har jag sista avsnittet av Desperate Housewives på datorn, så den ska ja se.

De gick riktigt fint när vi var på besök hos mommo å moffa igår. Aaron somnade påväg tillbaks klockan halv sju å så sovd han ända tills 11. Så åt han snabbt å somna igen. Så ja hade en väldigt pigg liten krabat här klockan 6 på mårnen. Tur att han inte ennu orkar vara upp så läng så vi sov nog igen lite över 8.
Å idag har han vart uppe ovanligt mycket, roligt men lite jobbigt eftersom att han tycks vila ha mat hela tiden då han e uppe. Plus att han haft ganska ont i magen också stackarn.

Var å handla på prisma igår å då hitta jag ekologiska blöjor å sånt. Blev skit glad å köpte dom å lite till grejer men blöjorna va int så riktit bra. Synd de..

Nu ska jag ta de lungt å vila, e väldigt trött idag..

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Nej de egologiska blöjorna är ingen vidare hit, tyvärr. :/ Kul med Aarons första utflykt! :)

2009-03-10 @ 19:38:15
URL: http://finaballerina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0