UNDERBARA SOL!

Vilket fint väde rdet är idag, känns som om man kan börja leva igen när solen kommer fram och man blir lite piggare i huvet. Fast då solen kommer fram så vill jag bara till Göteborg. Det är väligt fint och mysigt där. Jag och Ida var ju dit på praktik när vi studerade Kosm på tvåan. Sku aldrig ha velat åka hem (eller joo då hade jag ju nästan panik hem för att Jacob var hemma men). Vi hade det super trevligt där fullt med trevliga människor, sol å varmt fast det var mars och mycket shopping. På något sätt så har jag alltid vart säker på att vi sku flytta dit någong gång, men livet ändras. Å nu vet jag inte riktigt mera hur det skulle gå till?! Nå, kanske vi bor där ennu nån fin dag. Vi får se :)


Då pyret vaknar ska vi gå efter vårt H&M paket som finns på posten. Jag har verkligen shoppat loss denna vecka från h&m, hairstore, adlibris, nelly och lite på ebay. Fy skäms! Nu får jag inte shoppa mer på ett halvt år! (höhö visst) :D


Ha en underbar dag alla!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Ååh, nu börja ja sakna Göteborg! :o

2010-02-12 @ 11:32:26
Postat av: Ida

Jag vet int vaför int mitt namn kom me, men du kuna säkert giss att de va jag Ida :D

2010-02-12 @ 11:33:56
URL: http://idasofiajohanna.blogspot.com
Postat av: Jennie [ Foto & Min Sjukdom ]

Vilken snygg bild på dig i headern!

2010-02-13 @ 13:35:04
URL: http://ladyjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0