FOUNDATION

Testade på en ny foundation idag. Jag tyckte den var super! Den var lätt att få jämn, blev fint matt och kändes jätte skön! Brukar annars inte använda liquid foundation eftersom att jag inte riktigt har tid. Brukar bara smätta på mineral foundation i puderform. Men har man tid och vill få ett super underlag till make-upen så rekommenderas denhär!

Annars, du vet väll att foundation är foundation och inte brunkräm. Pågrund av att den skall jämna ut hudensfärg. Inte göra huden mörkare. Det ser inte natruligt ut med för mörk foundation men ifall man måste så glöm inte öronen då! Annars ifall man vill se lite brunare ut så rekommenderar jag solpuder. Lite på tinningarna, på kinderna å mitt på näsan. Super fint!
En annan foundation som jag vill testa är Diors Nude.

Kommentarer
Postat av: WHERE THE SUN GOES DOWN

lancome är alltid bra!

2010-01-24 @ 12:11:45
URL: http://ampelos.blogg.se/
Postat av: C

Jaa, Lancômes nya foundation är faktist jättebra! En klar favorit! Och Diors nude e också bra :) Diorskin pudret tycker jag dock att är sådär.. Var har du fått testat Lancôme? :)

2010-01-29 @ 14:07:12
URL: http://www.cinceelia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0