1a december

Idag har man fått öppna första luckan i julkalendern. Mamma brukar allti köpa en kalender till mig, men domhär senaste åren har jag tyvärr inte fått nån. Så då får jag vara utan, för J har nog inte tänkt tanken på att köpa en kalender.
I nästa jul så ska jag ha en tyg kalender åt lillen med små paket för varje dag. De kommer att bli skoj!

Idag har jag Annami och Ida vart på lunch vid After Eight. Faktist så var det väldigt gott. Det är så mysigt att sitta där också å nu hade dom julpynt och allt så de var väldigt skoj. Elsa var också med fast hon tyckte int att de var så skoj.
Senn åkte vi iväg en sväng till loppis för dom hade ringt till mig. Och min telefon fungerar ju int så ja kunde inte ringa upp. Men dom hade hittat mina only byxor där och de var tur för dom var splitter nya och kostade endå 60 euro så.
Fast jag hittade nog inget annat där, förutom en gravid tidning. Super att köpa tidningar på loppis.

Nu skall jag forstätta mitt eviga sökande på en fin barnvagn.

Elsa tyckte det var roligt på loppis :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0