jul jul strålande jul

Äntligen lyckas jag smyga mig till bloggen! Vi har haft så fullt upp nu på julen å varje gång då vi vart hemma och man kunde ha tid för att blogga så har J hunnit först till datorn. Jag har sagt åt honom att vi borde skaffa laptop till mig!
Å nu eftersom att jag hade köpt e ny data skärm till honom så får ju datorn absolut inge lugn å ro. Alla spel ska ju testas å se hur dom ser ut på nya skärmen. Väldigt viktigt. hmm.
Jag är iaf inte nöjd med skärmen, den e allt för stor. Det känns lite som om jag sitter på nått konstigt internet cafe me super stora skärmar. haha. Nämen lite ont i ögonen får man.

Julen var iaf väldigt lyckad. Först var vi i Sundby å jag hjälpte mamma med maten och sånt. För det är döttrar till för. Senn åkte vi till Pirilö för att njuta av god julmat. När vi var klara där åkte vi tillbaks till Sundby för att äta den goda desserten jag gjort. Så kom julgubben och min fadderdotter som va där va så rädd för gubben. Stackarn. Men glad blev hon när hon fick se paketmassorna som tomten hade.
Efter paketerna åkte vi tillbaka till Pirilö (hämtade upp Evelyne också) och öppnade paket där.
Vi fick alltför mycket paket, vi hade nog vart snälla iår. En super julklapp var en ny guldtelefon och en jamie oliver stekpanna. Med den ska ja fixa god mat till min lilla familj.Så fick vi också en jätte fin stol. Och jätte fina stickade baby kläder av både min famo å faffa och Js mommo och moffa. Helt underbara! Jag borde nog också lära mig sticka.

Nu e J lite arg på mig för att ja sitter här å inte gör frukost när han fick färdigt dushat. Fast kaffedoften börjar spridas här i lägenheten så jag antar att han tog tag i det själv. Underbart!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0