och plopp

Där gick proppen. Tydligen så har min propp gått. Dom som aldrig vart gravid eller är så insatt vet nog inte vad det betyder. Men det betyder nog att nått e pågång. Så nu fick jag läkartid tills imårån, hoppas allt e bra endå å Aaron inte riktit kommer ut nu endå. Stackars om han skulle måsta födas den 31.12. Fy va otur de sku vara för honom. Jag får nog bara lov att knip igen :)
Nämen de behöver ju inte alls vara så att förlossningen startar nu fast nu proppen gick. Det återstår ju att se :)

Kommentarer
Postat av: Linn

Lycka till Jennis sen när de e dags :)

2008-12-29 @ 15:58:52
Postat av: Alexandra

Oj, ha slemmproppen gått?! För mig gick den 26 timmar före Iris föddes .Nu blev jag riktigt nervös och spänd, haha. Men den kan ju också gå flera veckor före det är dags. Du måst uppdatera sen då du varit hos läkaren! (:

2008-12-29 @ 18:50:09
URL: http://finaballerina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0