Äntligen Fredag!

Jag har då vaknat klockan 4 inatt och inte sovit efter det. Tur att jag hade lovat att köra J ti Kronoby klockan 7 för annars hade jag nog blivit galen. Nu väntar jag bara på att han skall komma hem så att vi kan åka iväg till Kokkola för att julhandla lite och käka på restaurang. mmmm

Igår var det fröken Janssons jul på After Eight. Den besökte jag med mina söta jobbartjejer. Det var en väldigt fin kväll, maten var kanske int så jätte bra, men efterrätten var underbar!

Igår hittade jag en fin tröja på KappAhl, jag tror nog att jag får gå tillbaks dit å prova den. Den var av ekologiskt bomull och såg ut att ha rum för magen också. Sånt som man måste tänka på, förstår ni.
Läste också igår en artikel om hur mycket man besprutar kläder. Så ni skall nog försöka köpa ekologiskt bomull, eller tvätta kläderna före ni använder dom. Nästan alla bebis kläder som jag köpt är av ekologiskt bomull, dom känns också mycket skönare!



Kommentarer
Postat av: Aexandra

Jag minns alla tidiga mårnar bra, det lär bli en hel del av dem ännu förän februari. Babykläder av ekologisk bomull har också den fördelen att de hålls mjuka efter många många tvättar, stort +!

2008-11-28 @ 19:15:56
URL: http://finaballerina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0