Äntligen!

Nu har vi fått skaffat oss en ny bil. Å det är ju bara för skönt att inte behöva låna bil av nån när man vill någonstans. (För corollan har ja ju inte kört senn ja gick i yrkes ;) ) Men nu har vi en väldigt fin och bra familjebil. Aldri hade ja trott att jag sku ha en farmar bil när ja e runt 20 (snart blir ja ju faktist det också!). Bästa med allt är att den också e automat, de va de enda kravet ja hade. Förutom att de sku vara en volvo då :D

Till heljen blir det avskedsfest för vår lilla N, som ska ut på haven. Tänk va roligt senn då hon kommer hem om ett antal månader (!) när de har hänt så mycke här hemma då. Å vår lille också e här.

Jag har varit väldigt duktig idag och gjort en lampa. För nu när ja e sjukskriven så finns det ju inte så mycket å göra. Eller hade man pengar och ork kunde man ju göra vad som helst. Nu ska jag nog ligga ner å vila lite. De e väldigt tungt att sitta på stolen faktist.

Ha de bra!

Här e lampan som ja gjort idag, visst är den fin !

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Om du är ledig ska du passa på och sova, mycket och ofta! Sen då lillen kommer blir det mindre av den varan, tro mig ;)

2008-11-12 @ 20:59:15
URL: http://finaballerina.blogspot.com/
Postat av: Lilla N

Jag måste nog säga att din lampa var otroligt vacker! you did good :) kom ihåg att ta med kartan på London underground på lördag va? puss!!

2008-11-14 @ 16:02:35
Postat av: C

Oj, har du lagat den där lampan helt själv? Vad fin den va.. Du är nog allt en liten housewife :D Vad har du laga den av ? E det rispapper?

2008-11-16 @ 20:16:57
URL: http://www.cinceelia.blogspot.com/
Postat av: J

De e gjort av handgjort papper å lite grillstickor :D

2008-11-17 @ 10:17:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0