Tråkig torsdag

Börjar bli ganska trött på att vara sjukledig och bara sitta hemma. J åkte iväg för en timme senn för att bygga hus å här sitter jag fortfarande med morgonrocken på mig å väntar på att något ska ske.
Lillen stökar omkring runt i min mage så man blir nästan tokig, skulle inte vara förvånad om de mittiallt kom ut en fot ut min mun.

Imårgon är det fredag, äntligen! Då får jag lön, jag och J skall åka ti kokkola och julhandla. Vi ska shoppa gardin och andra gulliga julsaker så att jag äntligen får börja julpynta! Senn när vi är färdiga ska vi äta vi Pedrinas. Mums!

Igår såg jag på Mamma Mia! och jag måste säga att den var faktist inte riktit i min smak. Tyckte nog om "historien" och så. Men det blev kanske lite för mycket sång. Men annars var den väll helt ok.

Vad skall man göra idag då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0