brottningsmatcher och trojanska hästar

Nu har jag nog haft ett långt avbrott. Inte nog med att vår data skärm gick sönder (har ännu inte fått skickat iväg den) så fick vi ju såklart en trojansk häst på datorn som härja på å tillsist när J höll på ficka så försvann vårt windows också. (De var nog Js fel) Men nu e de fixat iaf. Å jag har för första gången på några veckor checkat runt på nätet efter kläder. Behöver en fin klänning som jag skall ha på mig på Mirjams dop.

A tycker inte om att jag skriver på datorn. Han tycker nog att jag borde leka med honom istället. Han har blivit en riktig busunge! Å varje gång han ska ha mat nu så skriker han bara å de e världens brottningmatch å få honom å äta. Senn när jag ger upp å säger att han får va utan mat så då ler han ett stort tandlöst leende. Å så e allt bra igen tills de blir mat. Enda gången som han äter utan bråk e på natten. Å inatt gjorde han också rekord å sov enda tills 6 förrän han sku ha mat å senn somna han snällt om.

Vi var en sväng till loppis idag i ösregnet å de va jätte kallt å ja höll på å dö. Då sku jag nog ha gjort vadsomhelst för att få va en liten bebis å ligga i varma sköna torra vagnen.
J e å fiskar nu å jag undrar vad jag å A ska hitta på för han e lite uttråkad här nu å jag tror ju inte att jag får honom å somna igen här inne eftersom att han jyst sov här inne. De e inte riktigt nån favorit. Så vi måste väll bege oss ut i rusket igen fast jag tror inte de regnar mera. Då ska jag gå via makuuni å köpa godis för de e jag väldigt sugen på...


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Åh jag minns precis hur det var då Iris inte villa äta heller. Men köp en pilates-gympaboll om du inte redan har en, det var det ända som funkade med Iris ( och trust me, vi försökte med ALLT) Då jag satt och pomppade på bollen samtidigt som jag ammade Iris så åt hon så snällt :) Då tvättmaskinen centrifugerade kunde hon också tänka sig att dricka en skvätt. Men det är helt normalt att bebisar i As ålder krånglar, värst är det vid 3 månader...

2009-04-28 @ 20:50:58
URL: http://finaballerina.blogspot.com
Postat av: Anonym

2009-05-03 @ 15:43:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0