en mindre bra dag

Egentligen borde denhär dagen ha varit bra eftesom de vart underbart väder å så. Fast jag kände renn imårse att den sku bli dålig så därför sjöng jag "dehär ska bli den värsta dan i mitt liv". Nå så dålig ha den int vari. A vakna typ 5 imårse å efter det gnällde han bara. Å ifall jag inte får sova ordentligt så får jag jätte mag ont. Så de har jag stått ut med å så ha jag vari helt vingli så jag nästan höll på å föll ihop när jag gick å bar på A. Å de sku ju int vara så bra.
Tur att J var hemma med oss idag för att vi sku ti läkaren. Som annars va jätte duktig å allt var bara bra både på mej å lilla A. Så nu kanske jag kan börja dra igång med lite träning. Nog för att jag tränat lite yoga här hemma för mig själv renn några gånger. Ganska lustigt var det också att jag hade gått ner ennu mer så nu väger jag ett kilo mindre en före jag blev gravid. Bra så!
Nu tror jag att jag ska lägga mig ner i soffan å mata A lite å senn bara slöa å dricka te..
Gonatt.

Kommentarer
Postat av: Mia

Hej Jennis. Jag vet int hur jag kom in på din blogg men vad roligt att du fått barn! (ja bor int i finland mera så därför hänger jag int alls med!!)Det är så kul att ni har det bra och din kille är jättesöööt! Jag följer din blogg med intresse :)

2009-04-15 @ 22:53:48
URL: http://miareser.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0