fredags mys

Har lyckats å göra mycke saker idag känns det som. Men de e väll för att J varit hemma med oss så att jag inte hela tiden behövt vara me A. Som faktist har fått sova ganska bra idag för att gubbarna tydligen sluta tidigt på fredag.
Så nu har jag fixat lite påsk mys hit hem. Å A har fått en massa nya leksaker av min morbror å hans fru. Fast han bryr nog sig inte s mycket i dom ennu.
Vi handla en lekmatta till A idag så den har han luggi på ganska länge. Den tyckt han var rolig, säkert för att den är så färgglad. Han e nog världens gulligaste bebis vår lilla prins.



Vi har färdigt badat å allt för ikväll. Nu gäller det bara att få prinsen å somna. Han har somnat fler gånger i min famn men varje gång jag lägger ner honom i sängen så börjar han gnälla om några minuter. Hittills har kvällen varit skrik fri å jag hoppas att det fortsätter för de e väldigt skönt å vara utan skriket. För dom flesta så har ju kvälls skriket upphört vi 3 månaders ålder så vi ska ju hoppas på de. Imorgon e ju A 1 1/2 månad. Så hälften till isf.. Men så ska man ju int tänka, tänk va besviken man blir om de int slutar då heller..

Nu ska vi fixa lite gott käk å se på en romantisk film :) perfekt fredagskväll !

Mina älsklingar..


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Nemen vad stor han har blivit Aaron! Har lite tips om nattningen men jag orkar inte skriva det här, vi kan ta det på promenaden istället! :) Vi lärde Iris att somna själv i sin säng (utan att hon behövde gråta och vara lessen!!!) och det tog sin tid men det var verkligen värt det! Nu lägger vi ner en klarvaken bebis i sängen och pussar henne godnatt, 2 tysta minuter senare hörs det snarkningar från rummet. Det är inte roligt att behöva fasa inför varje skrikkväll, jag minns precis hur det var... Ha en bra helg! Och fortsätter byggarna nästa vecka är ni väldigt välkomna hit till oss så får A sova i lugn och ro här på utsidan...

2009-04-03 @ 19:11:47
URL: http://finaballerina.blogspot.com
Postat av: Anniina

Oj, va han har vuxit, nästan så de knakar. Ja sku måst koma å hälsa på er igen, vi sku ju kuna fa ut å gå nån dag så kan ja ta me nemo också. Ha de bra, å hoppas ni får en trevlig fredagkväll !!

2009-04-03 @ 20:19:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0