påsklov

Har haft lite påsklov från bloggen ett tag nu som ni säkert har sett. Pågrund av att den fina dataskärmen som jag köpt till J i julklapp har gått sönder.. Nu e datan kopplad till tvn, så de känns lite knasigt att sitta här framför tvn å skriva..
Vi har sysslat med lite alltmöjligt nu här under påsken. Vi har ätit mycket god mat, kalasat å njutit av fint väder. Jag har också fått iväg en ansökan till en studieplats. Känns lite roligt faktist. Tror nog inte att jag slipper inn eftersom att konkurransen om studieplatser verkar vara ganska hård nu när folk inte har så mycket jobb å så. Men vi får ju se. Nån brådis ti skola har jag ju inte så..

Å idag e de ju bara för underbart väder så vi har varit ute på en skön promenad å sedan på kaffe med H som jag inte sätt på vääldigt länge. Skönt med kaffe i solen å man fick riktigt sommarfiilis!
Så var vi till makuuni å plockade godis fast jag försöker å bara äta godis på helgen. Å dethär godiset blev tydligen också min lunch. Borde nog skärpa till mig lite, men nu när A har somnat på balkongen ska jag fixa lite ordentlig lunch, eller en smörgås iaf. Kylskåpet ser ju inte direkt bra ut nu efter påskhelgen så vi får nog åka å handla ikväll..

Men nu somsagt, Lunch. Ha en FIN dag allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0