en vecka

Nu är Aaron en vecka gammal. Det gick nog väldigt fort. Känns ju som om han föddes typ i förrgår.
Han e nog så duktig, han äter bajsar och sover. Vi har fått sova 8 timmar inatt å de känns så skönt.
Nu har jag också testat tutt åt lillen men de var nog inte hans grej direkt. Kanske vi testar senare om de känns som om de sku behövas men nu e han nog bara nöjd utan så..

Vi har haft lite gäster idag så dagen ha ju gått så fort, nu e de ju kväll igen. Har vart lite trög på bloggen men varje gång jag sätter mig ner och skall skriva så ska pyret ha mat. Men så skall det väll vara :)

Jag blev överlycklig girå när jag såg att dendär Heidi Klum tishan finns på Nelly
Har försökt få tag på den väldigt länge men den har vart slutsåld överallt. Nu känns de ju som om den int riktit sku pass på en mamma, men jag tycker den e så himla snygg! Klickade också hem ett par snygga skor när jag endå höll på :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0