latmask

Har nog vart lite lat med att uppdatera bloggen men ja har faktist haft lite annat för mig.
Vi har målat färdigt väggen idag, fast den har inte ennu heller torkat helt så vi har de jätte stökigt i vardagsrummet å de e ju de värsta som finns. Man vill ju bara plocka tillbaks allt å ha de fint å mysigt.
Så var vi en sväng till Kokkola idag å åt på Pedrinas. Jag åt min favorit burrito med broiler. Det finns nog inge godare.
Så gick vi lite i butiker å sånt men vi shoppade nog inge speciellt.

Undrar om Evelyne känner på sig att vi ska få en liten bebbe. Hon har blivit så konstig. Mjauuar och typ attackerar min mage.. Min mage e full med rivmärken. Hon vill nog inte ha nån lillebror tror jag.
Nån annan som haft en avundsjuk kisse? Eller så inbillar jag mig bara..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0