snälla nån

Jyst nu är vår underbara kära katt hos Js mamma och pappa i pirilö. Å jag håller på blir så lessen för jag hittar ingen som vill ta henne. Hade tänkt att vi sku försöka me henne här, men 56 kvadratmeter på 3 personer å en katt fungerar int riktigt. Å hon blev så tokig när vi tog hem Aaron fast ja tror ju absolut inte att hon skulle göra honom illa men tänk om. Hon är ju snäll med Elsa men hon e ju så mycke större..
Så ifall nån vill ha världens bästa gulligaste å finaste katt, hör av er!


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Ja du får jätte gärna låna den. Hör av dej då ni orkar med lite besök så sticker jag mig in med den! Jag skulle jätte gärna ha en katt här hos oss, men min sambo håller inte med. :(

2009-02-26 @ 20:17:22
URL: http://finaballerina.blogspot.com
Postat av: Tina o Johan

Ge inte upp med katten för snabbt. Vi har oxå katt, Fluffy, och bara den vande sig med Hampus har det gått bra och den har haft en ängels tålamod. Fast nu då vi skall flytta till Esbo och höghus, kommer den att emigrera till famo i Sundby. Hampus kommer att ha sååååå ledsamt. Btw, vi har en 3:a parhus till salu, här skulle er lilla familj och katt fungera väldigt bra. Ni skulle kunna få Fluffy på köpet oxå !

2009-02-26 @ 20:47:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0