Dagens

Humör: Lite trött men ganska glad.
Gjort: Vart till rådgivningen.
Planer: Träffa mamma på cafe, fira min store bror!
Ser på: Desperate Housewives ikväll, jess!
Lyssnar på: Jyst nu på lugna favoriter.
Läser: Inget jyst nu. Har läst ut allt men jag har böter till biblioteket så de e trist att gå dit.
Dricker: Äppeljuice med läsk.
Äter: Ska fixa till något med kyckling ikväll.
Kläder: Hm mama tröja+ byxa.
Bästa: Att jag har min Jacob.
Sämsta: Att nån konstig håller på ringer åt mej hela tiden.
Önskar mig: Att Aaron skulle komma idag.



Tydligen så beställde jag nyss Kunto tidningen av nån som ringd. Så nu ska vi nog fixa fram konditionen igen ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0