2 veckor

Idag är Aaron 2 veckor gammal. Och vi har haft en super dag. Fast natten va då lite jobbigare för han sov typ hela kvällen igår så han vaknade senn inatt å tog kvälls skriket då. Så J gick runt med honom nån timma medan jag sov.
Men idag har han vart glad hela dan å vi har vart ute me vagnen i solskenet å så har vi bakat bullar.

Imårse då vi vakna så såg vår säng helt katastrof ut, full med vaddtussar, papperslappar, topsar, små handdukar m.m. Plus att lakanen va helt ner spyttade å gräsliga. Mysigt. Men nu har vi rena lakan så de ska bli skönt å lägg sig ikväll. Hoppas man får sova då också..
Jag bestämde mig också för att färga mitt hår lite grann idag, för de kommer ju ta en evighet förrän jag får bokat nån frissa tid å kommer iväg. Så jag köpte en färg som var väldigt lik min vanliga. Den hette typ ljus guldbrun. Å mitt hår jyst nu e helt mörk röd brun. Väldigt roligt. Int för att det är fult, men jag ville ha ganska naturlig färg å lik min egen..Typiskt..

Ikväll sku de va mysigt me lite käk från donken å nån bra film. Får se om jag får som jag vill :)

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Jag färgade också mitt hår med ljus guldbrun, men det blev nästan svart! V är borta nästa vecka så passar det om jag och Iris skulle hälsa på dig och Aaron någon förmiddag för att fördriva tiden, måndag eller onsdag kanske? Så kan jag ta med amningskudden då på samma gång...

2009-03-07 @ 20:46:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0