försäkringar

Har gått igenom lite olika försäkringsbolag för ja tror ju hårt på att de finns billigare än det vi har nu. Å jo de finns, men jag blir helt tokig i domhär olika formulären man ska fyll i. De e ju så massor me frågor om alltmöjligt som jag inte vet.. Enklast att gå direkt till företaget å skaffa. De tror jag att jag skall göra imorgon.
Imorgon ska vi också till socialcentralen å godkänna att J är Aarons pappa. Å så ska jag fixa mitt körkort ( nästa fredag har ja inge körkort längre, så ja måst skutt upp andra skedet ). Å beställa tid för ögongranskning för jag börjar bli riktit trött på att vara blind.
Steg faktist på vågen första gången efter förlossningen idag, 1 kilo kvar så e jag tibaks i min ursprungliga vikt. Ganska bra va?! :)

Kommentarer
Postat av: Heidi

Åh, va snabbt du har gått ner till din normala vikt! Duktigt! :) Har du fullt upp denhär veckan? Tänkt om ja sku komma & hälsa på lillen en sväng. Jag e ledig hela veckan, så hur det passar fö er bara! :)

2009-03-16 @ 12:01:33
URL: http://bloggen.fi/natalie
Postat av: Ida

Jag vill ju komma & häls på Aaron snart Jennis! Fast jag förstår om ni har lite fullt upp just nu med alla som vill kom & häls på er.! Har du samma mobilnummer ännu.?

2009-03-16 @ 15:08:45
URL: http://minceida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0