hästskötare

Vi har varit från igår i Sundby å skött hästarna när Mommo och Moffa var på hundläger med Adina. Imorse hadd vi så skönt när vi var på morgon promenad klockan 7 å senn var jag å Aaron å mata hästarna å sånt. Fast A sovd nog bara i vagnen. Senn när han blir lite äldre ska han nog få hälsa på hästarna. Vi har haft en så skön helj å de e så trist att komma tibaks hit ti denhär lilla lägenheten. Allt e så mycket tyngre här. Som att fara ut på promenad tar ju en evighet när man ska konka alla saker upp å ner. Tänk va skönt de sku vara me ett eget hus! Men de e int så stor vits att köpa de nu när vi int ens vet va vi vill göra här framöver..

Nu skriker A och J försöker få honom å lugna ner sig genom att flyga runt här å leka formula bilar. A var förrästen jätte duktig förra natten. Vakna bara en gång för mat. :) Å va stor han har blivi, känns som om han växer typ en cent per dag.

Å ikväll ska ju jag då bli miljonär hadd jag planera... får si om de går som jag vill...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0