jeans

Vilken super skön dag vi har haft idag! Plutten har vart gosig å nästan bara sovit å ätit hela dan utan nå extra gnäll. Mommo fixa mat å så var vi ut på promenad. Senn sov Aaron så jag å J fick gå i bastu. Lyx!
Nu e vi hemma å A ligger å sover i vår säng. Ska se på tv lite å senn gå å sova. Inatt då ja vakna å böt blöja så såg jag en massa folk som gick på där ute, säkert påväg hem från krogen eller nå för klockan va typ halv 4. Å de kändes så konstigt att nån kan vara uppe ennu då jag redan hade sovit över 4 timmar!

Blev lite sugen på att skaffa nya jeans nu till våren å allt. I vår ska de ju vara ljusa å söndriga jeans, å jag har ju bara två par ljusa!

Domhär jeansen blev jag helt över förtjust i. Helt sjukt snygga!








































Domhär sku också trivas bra i min garderob..



Domhär förlänger benen bra. De sku jag kunna behöva.


Alla jeans är från Acne .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0