skönt med söndag

Vet ni att jag blev ju förstås inte mijonär fast ja hade planerat det. Synd, ja hade renn planerat ut va jag skulle göra med pengarna. men nähe. Kanske nästa gång. Tänk va skönt de sku va att man sku få betala bort lån å senn kanske bygga ett stort fint hus å endå ha massor med pengar över!

Alltid till sommaren brukar jag köpa escadas parfym för att dom har så underbara somriga dofter. Inatt drömde jag att jag fick dendär som dom har kommit ut med nu till våren, men att den dofta jätte äckligt. Fast de tror jag ju absolut inte att den gör..Måste fråga C, dom har den säkert på Kicks.


Nu sover lilla A sin sköna nattsömn å kommer antagligen inte att vakna förrän typ 1-2 på natten. Han har börjat sova så duktigt å vi har nog fått in en rutin börjar det kännas som. Fast ja fått sova ordentligt inatt (Pappa gick upp med honom på morgonen så jag fick sova längre) så e jag endå super trött å jätte sugen på kaffe. De har jag vart enda senn jag steg upp imårse. Surt, men jag vill inte riskera att han blir mera gnällig , så jag får stå ut.

Ikväll ska vi se på film å mysa, om jag orkar vara vaken :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Mmmm, escada. Hoppas bara att lilla Aaron inte misstycker att mamma luktar annorlunda då, för Iris totalvägrade då jag skulle amma henne då jag bytt parfym. De är allt bra lustiga bebisarna :) Har ni något speciellt program för veckan? Tänkte om ni kanske vill komma hit till oss och hälsa på nån dag, tisdag eller onsdag kanske? Och vad skönt om han sover gott om natten, det behöver mamma och pappa!

2009-03-29 @ 20:15:11
URL: http://finaballerina.blogspot.com
Postat av: Heidi

De sku vara roligt, jag tror jag har en ledig dag denna vecka, kanske onsdag eller torsdag. Men ja kan höra av mig då ja vet, de e lite kaos på jobbet för tillfället! :p Du har samma nummer ännu eller? :)

2009-03-30 @ 07:53:59
URL: http://bloggen.fi/natalie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0