underbart

Faktist så njuter jag väldigt mycke av att bara vara hemma med lilla busen. De e så skönt att jag bara egentligen har en sak att göra å de är att ta hand om lillen. De har vart så massor här tidigare me skola å två jobb så man har liksom glömt bort hu de är att bara ta de lungt. Var ju förstås hemma en bra stund under graviditeten men då kunde man ju int ta de lungt på samma sätt. Då satt man ju bara å väntade på nånting plus att de va ju allti nå som värkte eller så.
Men nu finns jag bara till för lilla busen, å hur underbart e inte det..

Idag har Alexandra och Iris vart på besök här hos oss. Hon var nog så gullig lilla Iris med mycke energi. Snart e Aaron också sådär stor å ligger å sprattlar på golvet. :)
Senn var vi ut på promenad å de va så skönt. Går int att beskriva känslan att man äntligen kan röra sig utan att de gör ont eller att man får sammandragningar. De var nog verkligen jobbigt i slutet av graviditeten men de var nog värt det !

Ikväll om allt går bra å A int e nå extra gnällig så tror jag vi ska ta en snabbis förbi mommo å moffas. Hoppas verkligen att de ska bli av. Så får man se lite annat än denhär lilla lägenheten.


Nu ska jag logga in på tradera å se hur det går med mitt budande ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0