ett stort brev

Igår var jag på en snabbvisit till Vasa. Träffade mina underbara vänner Cecilia, Anni och Madelene. Väldigt trevligt men tiden räckte inte riktit till. Önskar att man kunde träffas oftare. Och det är ju klart att de kunde vara möjligt, e ju endå inte så långt ti vasa. Men man är väll kanske lite lat.
Köpte också en barnvagn, så nu har vi allt färdigt skaffat åt lillen. Nog för att det är en bra stund tills BF ennu. Men det känns skönt att ha allt färdigt, ifall han bestämmer sig för att komma ut lite tidigare.

När jag kom hem hade ja fått en lapp från posten att ett stort brev väntar på mig där. Vilket är väldigt konstigt. Kan inte minnas att jag har beställt något på sista tiden ?! Brukar nog komma ihåg sånt. Så om en liten stund skall jag traska iväg till posten för att se efter vad detta kan vara. Spännande.


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Vad bra om ni hittat en vagn ni gillar! Och tiden går nog snabbare än man tror sen mot slutet, passa på och njut av lugnet på morgonen för sen är det just på morgonen man har som mest att göra. Jag läste böcker om förlossningen de sista veckorna och det är jag verkligen glad för! Sen då det är dags har man väääldigt svårt att ta in information så det gör det betydligt lättare om man redan har en del i bakhuvudet... Jag lärde också V en hel del detaljer kring förlossningen så han lättare kunde hjälpa mej sen. Så köp en bra förlossningsbok och plugga tillsammans med Jakob :D

2008-12-11 @ 10:59:13
URL: http://finaballerina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0