grattis

Grattis till min lilla Jacob som blev civil igår! Har vart ett väldigt tungt år, men nu är det slut för alltid. Tack och lov för det!
Nå året har nog gått väldigt snabbt, det händer så mycket hela tiden.

Igår åkte jag och J till Kokkola för att handla julklappar. Så nu har vi bara 3 julklappar som fattas. Va skönt!
Årets julklappar blir väldigt mycket i filmväg för på nå sätt så försvann min julkänsla med snön.

Mamma och Pappa har köpt en massa nya möbler och målat där hemma, så ja tror jag skall åka dit nu å hjälpa till med julfixandet och bara njuta av hur fint dom har det nu.

Denhär boxen skulle jag gärna ta emot som julklapp. Va roligt att Lipstick jungle skall börja på mtv3. Det behöver vi nog alla! :)


Kommentarer
Postat av: C

Grattis til Jacob ! :D:D

2008-12-22 @ 08:20:42
URL: http://www.cinceelia.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0