julstämning

Idag har jag besökt Kokkola med min kära mor. Vi har shoppat lite julklappar och fikat. Och nu hittade jag äntligen något att ha på mig imårån kväll som passar med magen. En väldigt fin tunika i rött, som jag kommer att ha super mycket användning för nu under julen. Och den passar både till lite finare med pumps och till vardags.


 


Snart kommer J hem från kronoby ( han har bara en vecka kvar där nu! jihuu ). Då ska vi fixa hans klädskåp som är som ett bombnedslag. Senn måste jag åka till Sundby för att fixa mammas hår och smink då dom skall på julfest ikväll. Undrar vad vi skall hitta på ikväll, de kommer ju Idol förstås. Om inte Kevin vinner idag blir jag väldigt besviken.

Imårgon blir det jul på södermalm! det är alltid så mysigt, å där får man nog först julkänsla. Förutom ifjol då de va helt klottigt och lerigt då vi inte hade nå snö. Men iår är det annorlunda. Tur det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0