15 veckor kvar

Idag är det vecka 25 vilket betyder att de är 15 veckor kvar tills vår lilla kille ska komma. Det känns som om de e en evighet tills de, jag som bara vill gosas me lillen.
Idag har jag varit ledig. Och väldigt duktig. Har städat mina klädskåp, plockat fram kläder och stuff till loppis, Tömt två hyllor i sovrummet som skall bort (Måste göra lite plats för bebben) och städat lite. Så nu är jag väldigt trött å måste ennu ikväll till Code för lite palaver. De sku jag absolut inte ha nå ork med.
Imårån tror ja att de e dags å ringa till rådgivningen. De e så tungt på jobbet när man knappt orkar bära sig själv. Så ska man gå runt å se glad ut å betjäna kunder. Plus att man får stå ut med sammandragningar hela tiden.
Så vi ska se hur hon löser detta.

Visste ni att mammor är de nya singlarna jyst nu. Tack vare alla hotta stjärn mammor så har det blivit mera vanligt att dejta mammor. Å de va flera killar som hade sakt att dom hellre dejtar mammor för att dom e mer självsäkra och rakt på sak.
Inte för att de har nånting med mig å göra, jag har ju min andra halva. Men endå ganska roligt å läsa.

För lillen har jag hittat världens gulligaste body. En sånn måste jag bara skaffa åt honom. Stackarn som kommer att
födas mitt i den tråkiga å kalla vintern måste ju bara ha denhär !  (Den finns på www.uglycc.com ifall nån vill skaffa den till sin lilla bebbe, eller som present :) )


Hittade också till en annan helt underbar sida idag där dom hade ekologisk hudvård och massor med gulliga linnen, den sidan måste ni också kika in på. www.folkart.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0