godmorgon

J åkte iväg till jobbet för ett tag senn å jag får äntligen sitta för mig själv en stund framför datorn. A har sovit lite knasigt, eller han tyckte att det var morgon klockan 4 så efter det skrek han en bra stund.. Stackars våra grannar. Å man blir så trött i huvudet av allt skrik.
Missade House de gjorde jag igår också. Var så trött så jag gick å la mig 9. Skönt, men lite synd för ja hade väntat på House. Tycker att de borde sändas klockan 21. Vem orkar vara uppe till 23 egentligen :P hehe
Nu låter det som om han håller på å vaknar. Idag ska vi åka efter paket från posten å senn kanske vi går en sväng till loppis om vi orkar.. Sku vila se om di sku ha nån annons på en balkongsvagn där i hallen..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0