Fredags mys

Jag längtar så till att lillbebben e några år å vi kan ha fredags mys framför tv med hemgjord pizza å chips me dipp å såklart eld i öppna spisen. Så som vi allti hade då jag var liten. Då såg man allti på program som sikta mot stjärnorna å robinson. Dom programmen finns ju tyvärr inte mera, men nå annat roligt. Nu får ja nöja mig med fredags mys me älsk å bra film. Fast de e ju också väldigt bra. Vi laga jyst pizza å de var väldigt gott.

Jag läste jyst på en sida att dom i sverige anställer folk till butiker för att låtsas shoppa. Ganska roligt. Ett sånt jobb sku jag kunna tänka mig. Men förstås sku ja ju inte vilja gå i samma butik hela tiden. Men man kan ju vara anställd av olika butiker. Fast ärligt så tror jag inte att det fungerar nå mycke bättre. Jag köper inte mer från butiker bara för att andra gör det. Men om man e i en lite dyrare butik så känns de kanske bättre ifall de e flera i butiken än bara jag. För annars känns de som om försäljarna bara står å stirrar på va man gör.

Nu skall jag joina J i soffan. Trevlig helj alla !

Kommentarer
Postat av: Saray

Hurrahurrahurra! Visste du att Robinson ska börja igen på Sveriges teve? Toppen, va? Då slår ju en del av dina tevetittarplaner in i allafall, låter hemskt mysigt dedär med öppen brasa. Sköt om dig och lillbabyn i magen!

2008-10-25 @ 08:39:08
URL: http://www.bloggen.fi/Saray

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0