Nyhet

Jag har känt ett tag att de vore roligt å skapa en ny blogg. Min gamla var så trist. Så nu ska vi försöka på nytt, å hoppas det blir bättre!

Idag har jag lunchat med min vän N, vid after eight. Väldigt mysigt, fast maten kanske inte var jyst den bästa men ätbart. Efteråt så kom hon med mig å se på barnvagnar. Det finns så mycket fina. Å jag förälskade mig i en brun rutig vagn. Helt underbar. Men har man 850 euro å sätt i en vagn? Egentligen nog. Men ja hade tänkt köpa lite andra roliga saker också. Som lite nya möbler. Killen måst ju få sin egen byrå, för hans kläder ryms nog inte i våra klädskåp.

Ikväll ska jag med jobbar tjejerna till Malins så ska vi ha lite Neways party. Neways har produkter som är miljö vänliga och innehåller inga kemikalier m.m. Passar super för allergiker å andra också. Så de tänkte jag börja skaffa. För allt jag använder på kroppen så går ju i blodet å till lillkillen. Å de e ju inte allt för roligt för honom att han är helt nersmutsad av mina kosmetik kemikalier förrän han ens fått börja sitt liv.

Jag vill klippa mitt hår å få en fin frisyr. Men jag måste väll låta mitt hår växa lite ennu. Tråkigt.


Denhär vagnen skulle jag nog kunna åka runt med.


Kommentarer
Postat av: N

Den vagnen var sweet, men var så vänlig och publicera den gröna nästa gång. Jag e lite nyfiken ;)

2008-10-22 @ 14:28:52
URL: http://www.bloggen.fi/ekot
Postat av: Alexandra

Köp en bra vagn för då använder ni den mycket sen också! Vi har en likadan som på bilden fast svart och den är helt klart värd priset! Kan ju tipsa om ett ställe i Ylivieska där de har MASSOR med vagnar i flera olika märken och modeller och dessutom lite billigare. Vår vagn var 100 euro billigare där än någon annanstans. Så det lönar sig att köra 100 km extra + att det finns massor med andra babysaker där. (:

2008-10-23 @ 21:35:26
URL: http://finaballerina.blogspot.com
Postat av: s

Den vagnen är fin, men den har inte så bra chassi, det går nämligen inte att svänga ifall lillen får solen i ögonen:/ Annars kan jag tipsa om ett ställe vid ylivieska, de har vissa vagnar lite billigare, lönar sig att ringa dit om du hittar en vagn som du vill ha:)

2008-11-05 @ 10:32:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0