en kusin vitamin

Inatt kom Aarons lilla kusin Mirjam ut till världen. Så imorgon ska vi nog åka till BB å hälsa på! Ska bli super roligt att få träffa denna lilla söta tjej. Inatt drömde jag att vi var å hälsa på å så va hon egentligen en kille men I och F sa att de va en tjej å jag tänkte för mig själv att om di e helt dum i huvu men ja sa inget utan bara låssades hålla med. Senn då jag sku håll i henne så hoppa hon iväg som en hare å jag kunde int fånga henne. Så sa I att hon brukar göra så.. Haha, de va lustigt.

Idag har vi varit en sväng till kokkola med J och A. J har ju förrästen "pappa ledigt" nu så han ska va hemma me oss till slutet av denhär månaden. Jippii, roligt roligt.

Kom på att jag inte satt in nå bilder på lilla A påläng så måste lägga in en bild nu så får ni se hur han växt. För han väser nog så de knakar. Här busar lilla prinsen. Han har blivit ganska vild å galen :)



Nu blir det pesto pasta som J kockar åt mej! Mums..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj va fin han är :)

2009-04-20 @ 09:28:01
URL: http://pollymine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0