Inlåst

Känns som om man blivit inlåst i lägenheten nu när domhär byggarna har satt upp ställningar framför alla våra fönster här. Roligt, nästa gång jag vaknar i sängen ser jag väll dom stå där utanför å jobba. Jag förstår int heller va dom skall med alla ställningar till då dom bara ska fixa taket. Hoppas dom jobbar snabbt.
Inatt har vi fått sova 6 1/2 timme ostört! Helt underbart. Nu ligger A på balkongen å sover fast gubbarna håller på å smäller där. Men om en stund kommer J hem å då ska vi promenera iväg till A&P för att filma in dedär unga föräldrar grejen. Vilket fint väder det blev, tur det för jag tror att något skall filmas ute också. Typ när vi går med vagnen eller så :)
Nästa vecka är det efterkontroll å efter det hoppas jag ju på att få börja träna igen.
Jag å J har ju försökt börja äta nyttigt igen å bara äta godis på helgen. Går nästan bra förutom att min lunch igår var en skål glass.
Nu borde jag nog dammsuga. När solen kommer fram så syns allt damm också...

Kommentarer
Postat av: C

Hej hopp, jobbigt med byggnadsoljud! :S Vad är det för program ni ska vara med i?

2009-04-01 @ 16:55:34
URL: http://cinceelia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0