loppis runda

Jag å A var en sväng till loppis gående idag, vi hadd så tråkigt här hemma i oljudet. Men int hitta vi nu nå roligt. Sku ha vila ha kanske nå roliga tidningar eller nån bok men ja hitta int ens de. Jag e jätte dålig på att hitta fynd på loppis. Kanske för att jag inte riktigt letar heller. När vi sku gå ut från loppis var de en man somsa åt mej "Ja de va nog en ung mamma de" ! Jag som inte ens tycker att ja e en så ung mamma. När jag hör ung mamma så tänker jag på mammor som är runt 15-17 kanske. Jag tycker inte att en 20 åring e så värst ung mamma endå. Visst e man ung men väljer man barn istället före karriär så e de väll i 20-25 åldern de gäller. Å jag har iaf alltid velat vara en ung mamma. Jobba å eventuellt studera hinner man nog hela sitt liv. Å jag har ju redan ett yrke som jag gillar. Fast nog kommer jag kanske fortsätta studera om några år för skojs skull. Jobba hinner jag nog göra..
Däremot har jag svårare att förstå äldre mammor. Jag förstår inte riktigt hur man orkar mera i den åldern vaka på nätterna å själva kroppen hur den orkar hela förlossningen å att repa sig efter det. Plus att för barnets skull så kan de ju vara en hälsorisk faktist..Men alla har ju olika åsikter om saken..

Kommentarer
Postat av: Heidi

Halo igen! :) Som du kanske har märkt så har ja int haft nåt ledigt denhär veckan sen heller, jobbar även på lördan! Men på tisdan e jag ledig, hur har ni det då? Ja ska en sväng till fyssen från morgonen, men annars har ja heela dagen ledigt, då sku de vara superkul att komma & hälsa på dig o. Aaron! :D

2009-04-08 @ 21:43:21
URL: http://bloggen.fi/natalie
Postat av: Heidi

Halo igen! :) Som du kanske har märkt så har ja int haft nåt ledigt denhär veckan sen heller, jobbar även på lördan! Men på tisdan e jag ledig, hur har ni det då? Ja ska en sväng till fyssen från morgonen, men annars har ja heela dagen ledigt, då sku de vara superkul att komma & hälsa på dig o. Aaron! :D

2009-04-08 @ 21:44:50
URL: http://bloggen.fi/natalie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0