lördag

Huh, e så trött så jag nästan somnar här framför datorn. Vi har varit i Sundby idag nästan hela dagen. Skönt med lång promenad å färdig lagad mat :). Så fick vi lite besök av nå släktingar dit å A fick lite mera kläder. Han har så massor så jag tror att typ hälften kommer han inte att hinna använda förrän han växt ur dom. Plus att de e svårt att hålla koll på kläderna å storlekarna. Säkert kommer ja hitta nån jätte fin liten body som på nå sätt gömt sig om nån vecka å konstatera att han inte ens hann använda den. Men så ska de ju va. Å säkert kommer de ju fler små i framtiden!

Nu blev de väldigt tyst. Undrar om J har fått prinsen att sova. Han har haft lite bubblig mage idag så han har vart uppe ganska länge. Fast igår slapp vi allt skrik så de va skönt! Idag har vi fått höra på en del, men bra att de e på dagen iaf..
Min öt prenumeration kom igång igen idag. Har vart utan tidningen i 5 dagar å varje morgon har vart så tråkig när man int har nå å läsa under frukosten. Men senn då man väl har tidningen så tycker man ju att de står så lite nödvändigt i den så man sku kuna vara utan.

Ikväll vill jag ha stekta bananer med kolasås och glass. Men tyvärr får jag glömma kolasåsen för jag har inge grädde. Men stektbanan å glass kanske det blir :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0