battle in seatle

Nu har vi äntligen klart i vardagsrummet, ska ta en bild imårgon när det är lite ljusare så ska ni få se på slut resultatet. Jag är ganska nöjd faktist. Fast vi måste få inköpt lite nya filtar kuddar och gardiner.

Idag har ja haft jätte ont i ryggen så ja orkat vara uppe några minuter bara så har jag måsta sitta eller ligga. Det är lite trist faktist. Man vet inte riktit vad man skall ta sig till. Har nog inte tagit nå panadol men det hjälper nog säkert inte. Hade tänkt besöka Yrkes å handels öppet hus idag, men det fick vara eftersom att jag nog inte orkat gå där bland folkmassorna. Fast jag känner att ja borde ha gått å hälsat på min lillebror iaf. Nå nästa år kanske.

Vi har vart på torillakväll till pirilö med alla andra. Trevligt att umgås alla tillsammans men det e så synd att man blir så himla trött. Elsa var så gullig idag, hon som blivit så duktig och nästan kan gå. Hon å Aaron kommer nog att ha så roligt tillsammans senn när dom blir lite äldre, å Miriam då förstås också.

Nu ska vi lägga oss i soffan, äta lite popcorn å se på Battle in Seattle.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0