hur kan man?

Jag förstår inte folk som faktist e så dumma i huvudet så att dom stjäl andras husdjur som hundar å sånt?
Hur kan man göra något sånt?
Eller folk som plågar andras djur som det stått om i öt några gånger.
Hur kan man plåga stackars oskyldiga djur? Dom människorna måste ju nog ha väldigt stora problem. Jag förstår inte om dom liksom tycker att de e kul å se på när djur lider? De e så sinnessjukt så jag blir helt lessen.
Som vi pratade om igår hos A och P. Att folk som vill se på saw filmer kan ju inte vara riktit normala.
Ettan gick ju att se på för att man inte visste va de var, å tvåan kanske för att man trodde att de sku bli bättre.
Men resten liksom.
Hur kan man tänka att nu ska vi plocka en massa godis å bunkra ner oss i soffan å mysa å se på när man river ut inälvor och skär sönder människor?

why?


Nu ska jag se på ett avsnitt av the city å senn hämta J från jobbet! jihuuu

Kommentarer
Postat av: anna

jag tror att folk vill se saw filmer, och dylika för att de är så himla långt från verkligheten, hoppas man i alla fall. Det känns ju helt ofattbart att något sådant skulle hända, och säkert därför vill man se dem också. De fascinerar, helt enkelt. Må väl, Jennis!

2009-02-02 @ 20:18:18
URL: http://minaia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0