Känns väldigt bra

Kom hem en stund senn från rådgivningen och jag blir så förbannad!
1. Aaron har inte kommit ut ennu.
2. Jag mår illa å har HUVUDVÄRK å trött också.
3. Jag får aldrig veta något när jag är till mödrapoli!
Min rådgivningstant berättade för mig nu att då jag var på UL på måndag så hade ja förkalkning i moderkakan och kanske därför så är Aaron lite mindre än vanligt. Å de va nog något annat också..
Varför berättar läkaren aldrig något till mig? Sånthär har hänt typ 3 gånger att ja får veta först på rådgivningen. Kul de, nog kan dom väll berätta va dom ser iställe för att bara mumla att allt är bra..


Nu ska ja försöka fixa bort dedär äckliga ljude som hörs när nån ringer till mig. Kul att måsta hör på elisa tune när man försöker få tag på mig..


Kommentarer
Postat av: Saray

Jag håller tummarna för dig! Följer med varje dag! Fint folk kommer alltid för sent, men han kommer nog.

2009-02-18 @ 18:42:38
URL: http://www.bloggen.fi/Saray
Postat av: Anniina

Oj, va spännand! Varje dag ja kommer ti jobbet försöker ja se ifall er bil sku stå på parkeringen, men ännu har ja int sett nån volvo. Lycka till , han kommer no snart er Aaron :D

2009-02-18 @ 19:07:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0