rastlös

Håller på att bli riktigt tokig. Inget nytt fick ja höra på mödrapoli idag. Dom prata bara om igångsättningen nästa torsdag. Allvarligt så vet ja int hur jag ska orka så länge. Har haft så huvudvärk å e så trött. Sku helst bara vila sova. Fast de kommer jag nog antagligen int få göra på månader.
De e så trist när dagarna går så långsamt, man borde ha nå projekt å jobba med så man sku ha något vettigt att hålla på med.

Ikväll blir det iaf pizza och bastu. Sköönt. Fast ja sku hellre nog vara på bb :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Desto längre bullen få vara i ugnen desto bättre blir den ;)

2009-02-20 @ 23:57:03
Postat av: Lena

..tydligen fick du det också :) Bastu lär ju kunna funka som igångsättning också. Hoppas allt gick bra, och grattis! :D

2009-02-21 @ 19:32:45
URL: http://www.multi.fi/~lsjoskog/blogg5.htm
Postat av: Alexandra och Iris

Grattis igen!:) Jag blev så glad för er skull då jag hörde att Aaron äntligen bestämt sig för att komma ut att jag fällde en liten glädjetår.. :P Visst är det härligt att vara mamma?! Nu väntar vi ivrigt på ett nytt blogginlägg...

2009-02-22 @ 15:39:26
URL: http://finaballerina.blogspot.com
Postat av: Marie

Stort GRATTIS till er! :)

2009-02-23 @ 07:46:16
Postat av: Tina o Johan

Grattis! Välkommen till världen lilla Aaron :)

2009-02-23 @ 19:03:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0