snott sladden

Nån har tydligen snott sladden från datorn ti kameran så nu kan jag inte sätta in nya bilder.
De va synd, ja som sku visa er en mysbild från ctgn igår. Som annars nog gick bra.
Mina sammandragningar har inte synts så bra på kurvan tidigare men igår gjorde dom nog det.
Kanske för att jag inte egentligen haft nåra tidigare då vi vart dit. Kanske de är mitt hallonbladste som börjar verka?
Köpte det i förrgår å jag tycker faktist att ja haft mera sammandragningar, fast jag kanske bara inbillar mig.

Evelyne springer runt här i lägenheten med sitt koppel, nu kommer hon hit till mig med det. Ja vet faktist int om hon är så smart så att hon menar att vi ska gå ut eller? Nå måste väll ta en sväng med henne i parken lite senare. Det känns bara lite löjligt å stå där med en katt i koppel men hon tycker ju om det så det är väll det viktigaste.

Hittade lite roliga bilder som ja tagit i höstas.
Här har ja fotat min mage som jag tydligen tyckte att var en helt jätte stor gravid mage!



Inte ens i min vildaste fantasi kunde jag föreställa mig att jag faktist skulle börja se ut såhär



Så hittade jag en sommarbild på mej och Ida. Nästa sommar kommer vi båda att vara mammor. Va roligt vi kommer att ha med våra småttingar! (vi ska förrästen snart bli grannar också! jee)


Kommentarer
Postat av: miia

On se maha kyll kasvanu hirveesti! Mut näyttää söpölle sulla. :P

2009-02-04 @ 23:04:14
URL: http://www.bloggen.fi/miia/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0