super

Igår hade jag å J världens bästa mys dag. Först på morgonen så åt vi goda och nyttiga fruktsmooties och senn gick vi å la oss igen för en stund. Efter det åkte vi till kokkola för att se på lite olika saker. Hittade nog inte så mycket, hade tänkt köpa nå kul till Aaron men det gjorde jag tyvärr inte.
Men jag hittade faktist en t-shirt åt mig själv och J köpte en hatt.
Senn åkte vi hem med lite grill mat och så tog vi en tupplur. Efterdet så åkte vi till Annami och Paapis. Där fick vi god pasta sallad och Elsa var väldigt busig och glad. Senn såg vi på Så som i himmelen å så åkte vi hem.
En helt super dag!

Idag är det lite dåligare eftersom att J skall åka till jobbet. Men jag skall träffa min barndomsvän Maddi så helt usligt är det väll inte.
Plus att vi klickade hem lite varor jag å J här på morgonen från hm och nelly. Borde också hitta nya gardiner till sovrummet. hmm..

Denhär t-shirten fick jag med mig hem från hm igår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0