superduper

På en skala från 1-10 hur glad tror ni jag blev när jag loggade in på min mejl å såg att jag fortsatt få mejl från babycenter. De stod din bebis idag-- nyfödd. Jo men visst.

Allt gick bra på mödrapoli. Sammandragningarna kom ganska ofta men di sku ha kuna vara lite starkare och längre. Och på ul såg allt bara fint ut. Och Aaron verkar nog vara en ganska liten bebbe. Di värdera honom till 3200 gram fast deras värderingar har ju varit lite sisådär. Så jag fick en ny tid och order att bara vänta.. Jag e ingen väntare direkt...
Undrar om det finns nå jag kunde göra som jag ennu inte gjort.. Springa trappor, men de e väldigt tungt :P

Nu blir det fika med min mor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0