vecka 39

Nu är vecka 39 i full rulle. Hoppas Aaron har tänkt komma ut snart. Int för att jag tror han har så brådis eftersom att han verkkar må ganska bra där inne nu. Iaf känns det bra för mej så ja antar att han har de bra då.

Har vart på rådgivning idag, allt bra. Förutom mitt blodtryck som var ännu lite högre än vanligt.. men de e normalt såhär i slutet.. Tänk va skönt att de börjar vara slut på allt detta snart å att ja snart har en liten kompis här me mej. Längtar så.
Imorgon blir det ctg så vi får se hur lillen mår då. Kanske han e lika tröttis som förra gången.
Önskar att dom sku säg att han nog verkkar vara färdig nu så di sätter igång mej. haha, de sku nog va bra. men så gör di nog int. Jag tycker att man själv sku få bestämma jag.

Nåja, nu ska ja träffa mamma. Jag skakar helt i händerna, undrar varför..

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Oj, vecka 39! Ja tyvärr får man ju inte bestämma såntdär själv, men jag blev igångsatt 28:e ( jag hade bf 15:e) och det var inget vidare det heller. Det gick supersnabbt och det kändes verkligen som om kroppen skyndades på då den egentligen hade behövt lite mer tid. Men den som väntar på något gott.... :)

2009-02-02 @ 12:04:51
URL: http://finaballerina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0