filmnatt

Inatt kunde jag inte sova så jag såg på The Hills säkert typ 8 avsnitt. Det finns ju inge tristare än att inte kunna sova på natten! Då man vet att man måste stiga upp endå i tid på mårnen.
Kom jyst hem från mödrapoli, fick ligg i ctg över en timme för lilla Aaron ville int vakna nå.
Fast dom kom in å skaka på hela magen ville han nog bara sova. Fast kanske han också var lite trött när vi sov så kort stund inatt.
Han verkar nog endå inte ha någon brådis att komma nu tydligen. De e ganska jobbigt att dom säger sådär att han är nog påväg m.m. hela tiden för man förbereder ju sig på det.
Men nu väntar jag nog bara på den 16. Kommer han före så gör han det, men ja tänker inte gå runt å vänta på att han ska göra det mera.
Sku vara bra om man hade en graviditetsklocka som man har som pipar senn när bebisen e färdig å komma ut. Som en äggklocka typ. Det vill jag ha!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0