för mycket sömn?

Undrar nog hur mycket sömn som är bra för en. Inatt har jag sovit från 12 till 11. Och efter frukosten gick jag å la mig igen å vaknade upp nu. Känns ju bra. Men ja skulle nog kunna fortsätta sova ennu om ja skulle få.
Egentligen behöver man bara sova 8-10 timmar per natt. Men det blir endå till en tredjedel av livet.
Så man borde ju nog satsa på en ordentlig säng om man tillbringar en tredjedel av livet i den.

Igår var vi i sundby å hade ute-dag. Vi var å busade lite med Adina och hälsade på hästarna.
Jag tog ett så fint foto på Adina som ni skall få se!

Gulliga Dina



Och en bild på mej å Taika. Snygg min jag har :D


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Passa på och njuuuut av långa nätter och sovmornar! :)

2009-01-26 @ 10:04:32
URL: http://finaballerina.blogspot.com
Postat av: sara

Man brukar vara extra trött strax innan förlossningen:)

2009-01-26 @ 11:13:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0